mandag 26. desember 2016

Varmetråd isopor

En skumplastskjærer er et allsidig verktøy for å forme skum, polystyren eller isopor (ikke skumgummi). Hvor kan jeg få kjøpt Kanthal? Jeg liker å lage mine egene modeller.


Derfor leter jeg etter varmetråd som brukes til å skjere i isopor. Er det noen der ute som hvet hvor jeg kan få tak i sånt? Varmekniv til skjæring av isopor og andre bløte materialer. Nytt verktøy gjør det enklere å tilpasse isopor til forskaling. Med varmetråd kutter HWS Cutter i EPS eller XPS uten det minste søl.


Jeg er på jakt etter noe å kutte styroporplater med. Ingen minimumsordre - Kjøp nå! For arkitekter for modelbygging, designere, dekoratører, kunstnere, for bygging av prototyper.


Også for klassisk modellbygging (baner, fly, skip). Det er snakk om 1plater, men jobben blir trolig gjort i 2-omganger. Nettstedet for deg som er opptatt av husbygging, oppussing og generell problemløsning i forbindelse med dette! Den bør helst ikke koste mer enn 2kr og må kunne. Det er basically en varmetråd som er montert inn i en tre-ramme og to ledninger som går ut til en.


Jeg har skåret mye isopor med varmetråd. Den varmetråd som du beskrev,. Isopor , Styrofoam, Jackon (Jackopor og Jackofoam) er produktnavn (med flere) Bjørn Egil.


Kjøp teknikk og elektronikk online i dag og få gratis frakt på ordre fra 5kr. Arbeidsstasjon med vertikalstilt varmetråd. Skal skjære ut noen former i isopor ,. Skjæring i isopor med varmetråd.


Unngå frosne vannrør med varmekabel eller isoterm rør! Kanskje du kan bruke av de harde isopor platene. De isolerer god og hvis du skjærer de med varmetråd får de en solid ytterkant som står for en støyt. ISOPORKUTTER EKSTRA VARMETRÅD. UNKNOWN function Legg til huskeliste.


Et praktisk verktøy for den som skal forme isopor , det være seg innenfor yrke, kunst- eller hobbyarbeid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg