fredag 26. august 2016

Tekna min side

Bredt utvalg av kurs, konferanser og seminar. Kjøp i Distrelecs store produktkatalog. Rask levering og super service! Find how to best experience Side for your next trip.


Business Insider, 28activities in over 2. Fyll ut e-postadresse eller mobilnummer du har registrert hos Tekna , eller ditt medlemsnummer.

Logg inn på Mine sider for full oversikt over dine abonnementer hos Telenor. Her kan du endre, oppgradere og bestille tjenester. Fødselsnummer og passord Hva skal jeg velge? Du kan blant annet sjekke forbruk, se faktura, finne PUK-kode, endre personlige opplysninger eller. Kjøp forsikringer, søk lån og start sparing i Gjensidige.


Logg inn for å melde skade, gjøre endringer og bruke nettbank. Ingen minimumsordre - Kjøp nå! Dersom du ikke har Feide-id kan du opprette din egen profil på utdanning.


På Mine sider kan du administrere avbestille eller andre dine reiser.

Tekna i disse dager innhenter samtykke fra våre medlemmer og kurskunder. Min side ( Tekna.no) Toggle navigation. Alt du trenger å gjøre er å skrive inn ditt mobilnr.


På Min Side kan du gjøre endringer i abonnementet ditt. Brukernavn (e-post) Passord Vennligst. Er du usikker på om vi har registrert deg med riktig adresse og om alle familiemedlemmene står oppført i husstanden? For å oppleve nettsiden slik den er tenkt må du aktivere Javascript. Her finner du instruksjoner for hvordan du aktiverer Javascript i nettleseren.


Siden vi hadde en serie av foredrag med fornybare energikilder,. Det er et spørsmål foredragsholdere har spurt seg siden. Tekna er lidenskapelig opptatt av teknologi og realfag.


Hvis du ønsker å lære mer om å presentere og holde foredrag har Tekna flere kurs i. Sjekk dine forsikringer, lever elektronisk helseerklæring, kjøp forsikring eller meld skade. Informasjon Logg inn med din BankID. Steg - engangskode Tast inn din engangskode. Hvorfor må jeg oppgi fødselsdatoen min ? Ved å klikke på Registrer deg godtar du våre betingelser,.


Min Side gir deg tilgang til nettbanken, pensjon, forsikring og fond.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg