torsdag 4. februar 2016

Hvordan fester man trykknapper

Kjøp teknikk og elektronikk online i dag og få gratis frakt på ordre fra 5kr. Du må ha Adobe Reader installert for å kunne åpne bruksanvisningene. JEg har altid trydd man måtte ha en sånn maskin for å få på slike trykknapper ! Så kjekt :D Hvor mye koster en sånn dings du ha rkjøpt`:) Var jo genialt! For å feste metalltrykknapper med en prymtang, trenger du et lite verktøy som følger med prym sine egne trykknapper.


Lene viser hvordan Pryms trykknap system virker.

Du kan finde de to sortimentskasser og en mængde forskellige trykknapper og snørreringe i butikken i. Hvordan å feste trykknapper. Når du bestemmer hvordan å feste stoffet til styrofoam, husk at styrofoam er plast og all plast er ikke-porøs. Opprett PDF-katalog for denne kategorien. I denne episoden viser jeg hvordan hvordan jeg bruker Prym-tangen min. Dette er absolutt favoritten min.


KAM knapper og KAM tang, plastknapper og trykknapper. Du trenger: en hammer det du skal feste knappene på og en pakke Prym trykknapper.

Inni pakken får du: Et lilla redskap som du. Lær hvordan du syr rettsøm og stikninger her: Jakken har dekorative trykk-knapper. Med denne Prym Vario Tang til Trykknapper og Maljer kan du enkelt feste forskjellige typer trykknapper. Alle menn (og kvinner) bør vite hvordan man enkelt syr på en ny knapp. Men vet du hvordan det gjøres?


Her er den ultimate guiden. Jeg bruker dobbel trå knyter en knute og fester tråden på fremsiden av arbeidet. Vi har et stort utvalg trykknapper , stoppenåler og mye mer. Rustfri trykknapper - sæt m. Andre størrelser må kjøpes i tillegg.


Noen som vet hvor man kan skaffe seg en slik tang som fester trykknappene på kalesjene? MÅ feste de for å få MINST. Hjelp - hvor fester jeg jekken? Slik fester du AutoPASS-brikken.


Feil her kan koste deg dyrt. Benny Christensen er Brooms bilekspert. Det er også viktig å takke for at man fikk komme når festen avsluttes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg