torsdag 13. februar 2014

Hobbylakk biltema

Denne er rimelig, kommer i mange farger og finishen ser ut til å bli bra. Generelt: Det meste står i topic, må ha noe billig lakk, da pengene er det dårlig med om dagen-. Biltema Norge offisielle -kanal. Lakk for motordeler, varmelakk ,vanlig lakk?


Høres dyrt ut men, kanskje verdt det?

Den er billig og helt grei. Da bruker jeg alltid billakken fremfor hobbylakken for da er det mange flere farger å velge mellom. Forny bilen din med lakkering. Finnes det en bedre følelse enn en nylakkert bil?


BILTEMA NORDIC SERVICES AB. Holder dette eller må man ha noen annen type grunning (syre, epoksy etc)? Det gjør den praktisk og lett å jobbe med. I og med at den tørker så fort kan du.

Hobbylakk - Norge med telefonnummer, adresse og kart. For en liten stund siden viste jeg dere hvordan en kunne gi nytt liv til gamle gjenstander ved å spraylakkere de med hobbylakk fra biltema. Skriv inn e-postadressen som ble brukt ved innlogging. Når du har klikket Ja, jeg har glemt passordet mitt, sendes en e-post til den angitte e-postadressen der du.


Vakre matte nyanser til å bruke til tradisjonelt. Holder på å lakke kassa med lakken dems, og jeg er ikke noe. Et par Aura Flake har også fått en modifisering ser man på bildet. Har spraylakkert endel av takene med hobbylakk fra biltema (flere farger), da ser klatreveggen litt friskere ut enn med kun grå tak. På denne siden kan du oppleve de fornyende egenskapene ved Quick Bengalack – fra sprayboks eller spann, standardfarger eller din egen blanding!


Lenke til innlegg Del på andre sider. Lot det tørke, deretter fjernet de pålimte bokstavene. Bengalakk tåler vel ikke så ekstremt mye varme? Rammen jeg har brukt er fra IKEA og er spraylakkert. Var innom biltema og kjøpte den 2-komponent polyuretan klarlakken nå, men fargeutvalget i polyuretan malinga var så som så.


Det gikk først med bokser, og da kom jeg ikke helt i mål med de siste skuffene. Så jeg måtte på handel igjen. Vi forhandler billakk fra Mipa Coating i Tyskland.

Dette er lakk av høy kvalitet til overkommelig pris.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg