onsdag 3. desember 2014

Powerflex foringer

Kjøp i Distrelecs store produktkatalog. Rask levering og super service! Livstids garanti til en knall god pris. Bedre veigrep og kjøreegenskaper, mindre dekkslittasje, bedre sikkerhet og.


Vi er blant de billigste nettbutikkene i Norge. Oppgraderte foringer i høyeste kvalitet.

Sjekke priser i vår nettbutikk eller ta kontakt for. Upresis styring, ujevn dekkslitasje eller ustabilitet ved nedbremsing? AC som ikke fungerer som den skal. Powerflex foring løser problemet!


Sliter du med ugjevn dekkslitasje? Dette kan være tegn på at foringene dine er dårlige og trenger å byttes. Perfekt i kombinasjon med Eibach understell. Ingen minimumsordre - Kjøp nå!

Har ingen erfaringer med slike foringer. So don’t settle for your standard rubber. Hei Da jeg vurderer og montere inn powerflex foringer , i understellet. Lurte jeg på, om noen har erfaring, med hvordan bilen blir og kjøre med.


Mange foringer på lager - kort leveringstid på foringer som ikke er på lager - gode priser. Jeg ser at alle skriver her at man bør absolutt gå for powerflex foringer , så det er ingen tvil om hva jeg da bør gå for. Men det jeg lurer på, hvilke bør man.


Hva jeg har gjort brukt hainn. TS er grå av vegskit, men sånn skal en bruksbil se ut. Noen som har erfaring med andre sportsforinger en powerflex ? Vi lagerfører Performance foringer til Mercedes, men skaffer også til mange andre modeller og merker. Er på leting etter Prothane foringer. Finner det noen norske, evt.


Har da lagt merke til at frakten fra statene er. Ta en titt innom vår nettbutikk å se utvalget. Husk å lese betingelser du blir spurt om på slutten av orderen i handlevognen,der opplyses bla.


Foring Nylon Seven Oppheng.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg