fredag 4. mars 2016

Airbrush sprøyte

Airbrush sprøyte 35mm inkl. Til motivmaling, illustrering, fotoretusjering osv. Overliggende malingskopp ml. Brukes med fordel sammen med. Nor Autolakk eller PPG Envirobase fra C.

Jeg anbefaler en sprøyte til å begynne med. Liten sprøyte perfekt til å suge opp maling fra boks og oppi blande-boks for f. Kommer perfekt ned i citadel malings-bok. Klarlak sæt 25L Klarlak sæt 25L. Komplet sæt med 5L lak, 25L hærder, 5L fortynder, blandebæger samt blandepind.


Skal du sprøyte tynne eller litt tykkere farger? AIRBRUSH -FÄRGSPRUTA AIRBRUSH LAKKSPRØYTE.

Jeg har sprøyte og litt maling. Brukt noen kvelder osv, men aldri fått tid til noe mer. Det første jeg kan si, er at det krever mye trening.


Farger til airbrush må ha meget finmalte pigmenterte eller basert på fargestoff (dyes) og være tynne nok til å kunne brukes i airbrush-sprøyte. The rounded cup design makes cleaning easy and paint. Riktig vedlikehold er helt nødvendig for en airbrush ,. Hei, planlagt å kjøpe en airbrush sprøyte fra Top Gun men lurer på om det er noe spesiell lakk som skal brukes ved airbrush ? Da jeg tenkte på fargekart til de. XGier en all-around sprøyte. For profesjonelt bruk, motiv på biler, foto-retusjering etc.


Leveres med metallkopp, glass, holder for sprøyte , slange m. XGi, og XSi airbrush muligheten til å sprøyte med et ovalt sprøytebilde. Jeg var dum nok til å kjøpe en super billig møkka airbrush sprøyte fra Tema tenkte at den kunne være ok til quick and dirty ensfarget lakkeringer og som. Dette settet inneholder fan spray cap.


Perfekt til kakedekorering og blomster.

Ta med noe å lakke på og eventuelt en egen airbrush sprøyte hvis du har. Luft og lakk stiller vi med. Jeg ønsker mer informasjon. Vis flere tilsvarende kurs:.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg