onsdag 2. mars 2016

Borhammer biltema erfaringer

Besøk den nye nettbutikken vår og se hele vårt sortiment her! Se hele sortimentet vårt her! Finn din nærmeste butikk her! Les mer om hva vi kan tilby her! Opprett en bedriftskonto nå!


Makita, Stihl, Metabo, Fein m. Eget servicesenter for alle varer. Dersom det er straum ved naustet som er problemet så ville eg halle satsa på straumaggregat og borhammer. Min drill er derimot kjøpt hos. Min eneste erfaring med merket, er en nå år gammel 12v.


En borhammer er nesten uunnværlig hvis du skal jobbe med betong. Det viktige er å velge en borhammer , ikke en slagbormaskin. Selv har jeg en Bosh Blå Borhammer , og den gjør vei i vellingen, den, men av og til skulle jeg ønske jeg hadde en SDS-max. Borer du i mur med slagdrill?


Vi har testet batteridrevne borhammere. Stort utvalg i vår nettbutikk. Kvalitetsvarer fra kjente merker. Har nylig montert et slik, og er nysgjerrig på å høre om noen har hatt.


Tenk at det kunne være så lett, sier en fornøyd Anniken Tangeru etter å ha byttet ut slagdrillen med en borhammer. Sjekk priser på borhammer test. Sammenlign priser i mer enn 3butikker!


Kjøp borhammer test billig i nettbutikkene. Bosch borhammer til kraftfull hamring i betong og mur og til meisling og boring. Den konsentrerte kraften i borhammerne fra Bosch takler selv den tøffeste motstand. Biltema borhammer borremaskin. Her deler jeg mine erfaringer så langt.


I den nye katalogen til Jula har de en borhammer temmelig lik den fra biltema. Min bror har fra biltema. Den ene har fungert bra ,men den andre var utslitt etter 1-år ved hobbybruk.


Link to post Share on other sites. Har hørt rykter om at biltema olja kokser igjen kanaler i motoren? Kan noen komme med utsagn eller erfaringer om dette?


Selv jeg har aldri hatt noen trøbbel med. Bremseskiver har jeg ingen erfaringer med fra biltema , men til normal kjøring er det helt sikkert godt nok! Lenke til innlegg Del på andre sider.


Knapt nok brukt, framstår nærmest som ny. Noen som har erfaring med bilbatteri fra biltema ? Lakk for motordeler, varmelakk ,vanlig lakk?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg