tirsdag 5. august 2014

Strikkeoppskrifter sokker med mønster

Fri retur og gratis frakt over 4kr. Kjøp i Distrelecs store produktkatalog. Rask levering og super service! Oppdag de nye sokker trendene på Stylight. Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på sokker og strømper til voksne og barn.


Med over år i strikke- og.

Her er strikkeoppskrifter på sokker som du sikkert vil finne nyttige. Rosa sokker med mønster fra Drops. Vi fortsetter vår kampanje Sokker som varme r. Her kan du delta med å strikke et par sokker til noen som trenger. Fortsett rundt med mønster D under foten og. Alt er søkbart, så her er det bare å sette i gang!


Del arb i hver side med like mange m til hver del. Bente og Lars O: Det er ikke så vanskelig å strikke sokker :) dette er sokker med litt ekstra på, men som er fult overkommelige å strikke.

Mønster til herlige votter, sokker og lue med elghundmotiv. Sokkene kommer i to størrelser, dame og herre. Jeg har strikket én sokk med denne oppskriften,men måtte ta en pause fra strikking i noen mnd. Da jeg strikket forrige sokk fikk jeg til å åpne videoen.


Alt til trening - Fri frakt, fri retur - Sportamore - dagers åpent kjøp. Bredt utvalg av sokker på Stylight. Finn de seneste nyhetene inne mote på Gina Tricot. Alltid åpent kjøp i dager! En superflott side med masse mønster ,. Så nå er hobbyrommet fylt med garn og et par strikkemaskiner.


Sokker grunnoppSkrift Vanlige forkortelSer M=maske, r=rett, vr=vrang, str=strikk,. Enkeltmønster nr Sokker til barn og voksne. Strikket i Sisu eller Perfect.


Jeg tenkte derfor at det kunne være en god ide å lage et mønster med forskjellige sokker til baby nå i oppstarten til. Gratis strikkeoppskrifter. Resten ønsker jeg å kose meg med å sette sammen på syrommet. Utvalget av strikkeoppskrifter er aldri dårlig,.


Mønstrene er som regel i tekstform med enkle illustrasjoner,.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg