torsdag 29. januar 2015

Plastidip no

Plasti Dip Scandinavia AS. With so many colors, your craft. Gjennom å bruke siden godkjenner du dette. Først og fremst ønsker jeg å påpeke hvor latterlig dyrt plastidip er i Norge. I Usa koster dette produktet rundt 9$ ( Rundt 4- kr) og er blitt veldig veldig.


After reading poor reviews of the plastidip made for fabrics I decided to try the clear original formula.

Uansett så er plastidip veldig fint til å teste om en farge kan kle bilen eller ikke, så kan man ta en avgjørelse senere med å lakke de skikkelig. Ble tipset om dette forumet av en kamerat, og tenkte jeg skulle prøve å utnytte kunnskapen som sitter her litt. Er ikke noen detailing ekspert og driver ikke mye. Dekk og LM-felger gunstig fra vår nettbutikk. Ingen minimumsordre - Kjøp nå!


Søk Fortere, Bedre og Smartere her! Holy Cow, thanks for the feedback! Jeg hadde dårlig lys da jeg holdt. Provides flexibility and durability.

Også jeg ville aldri funnet på å lakke kåpene mine med plastidip ! Dette har jeg prøvd på min dt, og det ble rett og slett forferdelig! Finn Beste Pris På Alle Dine Varer. Kjøp i Distrelecs store produktkatalog. Rask levering og super service! At Performix, we specialize in developing and manufacturing our own unique protective coatings using over 1years of product.


Alltid snabba leveranser och självklart fraktfritt. Die Beschichtung kann wie eine Farbe durch Eintauchen,. O strani FULL DIP ist ein Neues Produkt,mit dem Sie Ihr Hab-und Gut,Ihre Geräte und.


Det er litt forskjellige priser etter hvilken farge du vil ha. SuperSiete es un taller de nueva generación, que ofrece a sus clientes un servicio de reparación innovador, en donde nos diferencia nuestra rapidez, calidad. Wil je beschermen, veranderen, isoleren of impregneren?


Velg farge i nedtrekksmenyen! Eenvoudig aan te brengen en makkelijk verwijderbaar. Bruk minst bokser på felger. This is not a DIY product - it was designed for professional use only.


Professional equipment, environment and skills are necessary to properly use this product. Vi är den officiella distributören i Sverige av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg