onsdag 2. september 2015

Ferdigblandet 2 takts bensin

Felleskjøpet -takt miljøbensin ltr 16-Inkl. Stihl Stihl Motomix bensin og olje 5. Ferdigblandet STIHL MotoMix. STIHLs -taktsmotorer og STIHL 4-MIX.


Et mer miljøvennlig -taktsalternativ som stort sett er fritt for bly, svovel, benzen og aromater.

Inneholder , syntetisk TC-W3-godkjent -taktsolje. Sammenlignet med vanlig bensin gir Aspen alkylatbensin betydelig lavere utslipp av stoffer som bidrar til forsuring og overgjødning. Alkylatbensin med oktantall (RON). Har samme problemet på landet med landstedsbåten. Måtte rett og slett ha en egen kanne dedikert og dertil merket med ferdigblandet bensin.


Blanding av olje og bensin ,. Og ekelte typer takts olje kan. Om jeg ikke tar feil så er det mye lettere å utgiftsføre ferdigblandet kjøpt på FK, selv om den skulle bli brukt på mopeden :-).

En meget ren bensin som inneholder minimalt av de helseskadelige stoffene. Passer utmerket for motorsag, gresstrimmere og andre motorredskap med - takts motor. Tok med noen flasker takts.


Der heter det at dersom man bruker alkylatbensin. Meget ren bensin som inneholder minimalt de av helseskadelige stoffene man finner i vanlig bensin. Motoren på bensin -trimmere drives med en drivstoffblanding av bensin og motorolje. Kvaliteten på disse driftstoffene er av avgjørende betydning for motorens. I håndboka står det at bensin blandet med.


Køb MILJØBENZIN -TAKT LITER online på harald-nyborg. Altid stort udvalg i tilbehør og reservedele og havemaskiner hos Harald Nyborg. En trefeller som var på besøk hos meg forleden sa at ferdigblandet ga fordeler i form av bedre gange,. Multiskjærer - bensin 4- takts motor!


Jeg har fylt 4-taktsolje på en moped som skulle ha -taktsolje. Hos BAUHAUS får du alt under et tak - vi tilbyr bransjens største utvalg til både proff- og privat kunder. Aspen er ferdigblandet med miljøanpasset Aspen.


Og om jeg har ferdigblandet bensin i tanken (som nemnt), skal jeg forsatt blande den nye bensinen?

Post by Freddy Ulvseth Hei, noen som kan si meg hvor i Oslo området de selger Miljø bensin med ferdigblandet olje? Skal ha det til min nye motor i modellflyet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg