mandag 30. oktober 2017

Dampmopp biltema

I fjor høst satset Biltema på hunde- og katteutstyr. I år er trening åpenbart et satsingsområde. Dampmopp og forsvarsspray. Rengjør og desinfiserer gulvet i dybden! I tillegg til inngrodd smuss og gjenstridige fettflekker håndteres også 9 av bakteriene i hjemmet.


Produsenten kaller den selv for en 9-i-dampmopp. I utgangspunktet er den utformet som en gulvmopp, som i kombinasjon med en vanlig støvsuger gir deg helt rene gulv. De nye løsningene med damp dekker mange behov. Du kan for eksempel bruke dampvasker når du skal rengjøre parkett, fliser, vinduer og rense teppene dine. Sjekk priser på dampmopp test.


Sammenlign priser i mer enn 3butikker! Kjøp dampmopp test billig i nettbutikkene. En effektiv dampmopp som vasker, desinfiserer og gjør hjemmet ditt skinnende rent. Fjerner over av bakteriene med rengjøring uten kjemikalier. Har akkurat kommet over reklame på BalckDecker dampmopp som selges på Elkjøp.


Og den slår meg ikke som ekstremt dyr. Så begynner jeg jo da å gruble over om. Effektiv dampmopp med stort moppehode.


En dampvasker har mange bruksområder, og er ideell til rengjøring på kjøkken og ba av gulv, til stryking m. Kitchen Håndstøvsuger, Rustfritt stål. Jeg vet at de finnes, som stuepike har jeg sett dem, men selv er jeg på min tredje jif-mopp. Ikke sitter moppen fast i skaftet,. Lettere og mer kraftfull, dreper de 9 av bakteriene ved hjelp av bare vann. Kjøp best i test dampvasker billig i nettbutikkene.


Er det noen med erfaring av disse mirakelmaskinene man ser på tv-shop og tvins? Ser jo bare utrolig flott ut, men. Og en slik til alle kroker rundt om.


Jeg kjøpte samme saken du linker til over her på Biltema. Tror jeg skal ta meg en tur på biltema selv! Genialt til å vaske ba kjøkken, grill,. Tvins har en kombinert dampmopp og håndholdt damprenser.


Finn beste pris og les anmeldelser - vi hjelper deg å velge rett. Rengøringsapparater som damprenser og elektronisk vinduesvasker. Læs mere om rengøringsapparater og køb online på Bilka. Vi har et enestående utvalg av stuvsugere for de fleste behov og størrelser.


Alltid massevis av sterke tilbud på hvitevarer, elektronikk, TV, lyd og datamaskiner! Samme lave pris i butikk som på nett! Prisene er de samme som i din valgte Obs-butikk - det betyr at lokale tilbud vises på denne siden.


For å se hele ukens kundeavis, inkludert dagligvarer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg