torsdag 13. november 2014

Mitt hjem

Møbel- lampe- og interiørbutikk i Sandefjord og på nett. Går du ofte overtagelser selv? Dette programmet er laget til deg som vil vite hva tingene i hjemmet heter.


Du kan arbeide med tegnspråk og norsk tale og tekst. Klikk på tekst eller bilder for å.

Det er noe annet å få hjelp enn det å gi hjelp. Få interiør inspirasjon i kategorien mitt vakre hjem. Reportasje fra norske hjem. På denne bloggen får du inspirasjon, tips og ideer til hvordan du kan innrede din bolig i en landlig stil.


Prosjektet er et samarbeid. The Woz verdien av kommunen og rateable verdi eller tenkt leieverdien allerede gi opp en første indikasjon på. Easily share your publications and get.

Forestillingen tar for seg utfordringene knyttet til det å høre til flere steder, sett fra indiansk og samisk perspektiv. Mitt hjem AS fra , Vestfold. Vi ser i dag en økende bevissthet om. Et nasjonalt kompetansetiltak i tjenester til personer med utviklingshemming.


Litt om interiør, familie, turer i skog og mark og annet. Jeg har syns det har vært så tomt på. En nasjonalistisk kake som er blitt populær på kake-sider og i kake-miljøet er flagg-kake. Og da snakker vi ikke flagg oppå, men inni. Verdens lengste barnekunstutstilling fant sted i Oslo forrige helg.


Kunstnerne var barnehagebarn fra hele landet. Treperlene henges i forskjellig høyde – her gjelder det om å ikke være perfeksjonist (les: nevrotisk) ellers så vil du få et lite hysterisk anfall…. Det gode liv i Kina avhenger ikke av gods og gull. La deg bli inspirert og forny ditt hjem. Nye spisestuestoler, nytt bord eller kanskje.


Vi kan tilby et bredt utvalg av møbler.

Sjømannskirkens magasin, HJEM , tok kontakt med meg før jul. De har en fast spalte, hvor nordmenn i utlandet viser sitt hjem langt hjemmefra. Jeg går til himlen, der er mitt hjem. Her er noen bilder av hvordan jeg har det hjemme.


Jeg elsker å matche nytt og gammelt,men på en enkel og gammeldags måte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg