fredag 7. november 2014

Muta tohjulstraktor

Den er til stor nytte og glede. Tilhenger med sete, uten drift på hjul. Muta Maestral er en solid tohjulstraktor med mange bruksmuligheter. Tipp på hengeren, og brems og p-brems.


Justerbart styre, sideveis og høyde, lett tilgjengelige.

Velg de redskapene du har bruk for i løpet av et år,. Norsk tohjulstarktorklubb. Maskin Importøren AS tilbyr tohjulstraktor i alle størrelser til alle type maskiner. Tohjulstraktor til salgs fra Kr.


Et pakketilbud bestående av vår sterkeste og kraftigste bensindrevne tohjulstraktor , og en svært solid jordfreser til å henge på. Dette er en Moto Standard U to-hjuls traktor. Meget robust tohjulstraktor med kraftig Honda-motor.


Så når jeg slår alt dette sammen så ser det ut som om tohjulstraktor passer best for meg.

Motortype - GX 1Fresebredde - cm. HONDA LINKER - Honda Robot. Vi har nå honda tohjulstraktor fra Finn. Velg mellom flere størrelser av fingerkniv, eller ESM bjelke.


Vi anbefaler ESM knivbjelke,. Du skjønner at det første eg hugser min far hadde av traktor var en tohjulstraktor ,den var mye brukt. Finn de beste prisene og det største tilbudet hos Onlinevarer. Her kan du finne maskiner, forhandlere og linker til sider om Motostandard. Hydrostatisk drevet tohjulstraktor - med fingerlett betjening Utgaver med 2-sylindret bensinmotor, Basco-Vanguar 2-sylindret, firetakts, OHV, 4cm³, luftkjølt.


Beregnet for grovere arbeid. Sårbar for stein påkjøring. Muta tohjulstraktor med HK Honda motor, gressklipper, slåmaskin, vendeplog fra FINN. Denne nettsiden er sperret.


Honda bensinmotorer eller Lombardini dieselmotorer. Fant du det du letet etter? Liste på alt tohjulstraktor honda Fra Gadyet. Bensindrevet tohjulstraktor.

Jeg er så lykkelig som en guttunge kan være over min herlige tohjulstraktor. Maskinen er utstyrt med store hjul (12),.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg