onsdag 29. april 2015

Tolvkant torx

Kjøp teknikk og elektronikk online i dag og få gratis frakt på ordre fra 5kr. FORCE TORX NØKKELSETT DELER. Mmed hull for oljetappeplugg på. Skriv inn e-postadressen som ble brukt ved innlogging. Når du har klikket Ja, jeg har glemt passordet mitt, sendes en e-post til den angitte e-postadressen der du.


Haha, har kansje med hvordan muttertrekkeren brukes, og på hvilke bits. For man forstår at man ikke skal kjøre 300nm på en Ttorx. Men for å skru av toppen i. SLAGRINGNØKKEL TOLVKANT MM 25 USAG.


Alle våre produkter har 2–års garanti. Dobbel E- TORX ringnøkkelsett, deler. Fastnøkkel åpen ende, industri mm.


Hallå jag undrar vart man får tag på kants torx ? Googlade lite fick upp nån gamal tråd härifrån som nämde att biltema hade men hittar inge 12kants torx. Piper torx Skiftenøkler Skralle- og leddhåndtak Tennpluggpipe Tennpluggpiper Torxpiper Produsent. Carwise Facom Sonic Stanley Størrelse. Spar penger - Finn Nettets Beste Tilbud!


Les mer om leveringsvilkår her: Frakt og. IDG Tools er din profesjonelle partner på industriverktøy. Vi besøker dere med en verktøybutikk på hjul, så slipper dere reisene og ulike leverandører. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en pipe som passer til denne, og hva heter den?


Det er ikke vanlig tolvkant pipe du skal bruke da? En hylstappsats framtagen med dem vanligaste storlekarna som behövs i en verkstad. Pipene er 6-kant Pro-Torque utformet slik at de ikke kan skade muttere eller bolter. Innvendig og utvendig Torx for moderne kjøretøy. Verktøy i mattforkrommet kromvanadiumstål.


Da forstår jeg det dit hen at det bare er å bruke en vanlig pipe eller fastnøkkel med tolvkant i motsetning til sekskant som er det jeg vanligvis foretrekker på. Jeg tror disse boltene har samme størrelse som boltene til oljepumpen, og de løsner jeg lett med en 8mm. Tolvkant , med fjäder för tändstift.


XZN-piper ( tolvkant ) for maskinstramming. Vi vill att människor ska vilja fixa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg