onsdag 19. august 2015

Cnc fres selges

Søk Fortere, Bedre og Smartere her! Ingen minimumsordre - Kjøp nå! Cnc fres til salgs fra Kr. Jeg vil gjerne selge min cnc fres prosjekt i st.


Hei jeg har nå lenge hatt en shapeoko cnc fres stående å mugle her hos meg! De lager en akse CNC fres som veier litt over 10kg og får plass på et vanlig skrivebord. D modellering, CNC Fres No comments. Gustavsen AS-branded modell med kombinert laser og fres.


Utskiftbare spennhylser, og 1mm Større motor. Herlig CNC styrt fresemaskin med utrolig. Denne cnc -fresen kan leveres både med Siemens styring og PC styring. Fresemaskinen egner seg for lettere maskinering av smådeler. Prisen er basert på PC styring.


Vi har et stort utvalg av manuelle og CNC styrte freser. Vi leverer manuelle freser fra Weiss. Fres freser fresemaskiner fresing verktøyfres. Kjøpte en CNC fres på impuls siden jeg alltid har likt å drive med både pc og metall bearbeiding.


Siden fresen bare samler støv og tar plass så legger jeg den. Se tilskuddet som sparker fra seg. Frekkas med høyt koffeininnhold. Kjøp teknikk og elektronikk online i dag og få gratis frakt på ordre fra 5kr. Grunnen til at jeg selger er need for cash til en DLP printer.


FERMAT verk ­tøy ­maski ­ner. Jeg har siklet på min egen CNC fres ganske lenge nå og har nå gått til innkjøp av en! Bildereportasje: Hvordan utforme en helt anderledes benk i norsk, massiv heltre?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg