torsdag 13. august 2015

Kompostgjerder plantasjen

Lindberg Norge - Redskaper i høy kvalitet, ngen knaster i skaftene! Grønnsaker, kryddere og blomster kan du så selv, og utvalget er veldig stort. Velg blant årets nyheter og gamle favoritter, og finn det som passer din egen. Hos oss finner du gode kompostløsninger i forskjellige størrelser som kan dekke dine behov.


Kompostering er en god måte å håndtere hage- og husholdningsavfall på. Kompostbinge for enkel kompostering av hageavfall. Kan også brukes til inngjering av dyr sammen med Stolpe til Keeper kompostbinge. Plantasjen selger fullfôr til hunder av alle størrelser. Fôret inneholder alle de viktige næringsstoffene en hund trenger for å trives.


Vi har satt opp kompostgjerder fra plantasjen :D. Fungerer supert for vår hund på ca 9kg. Jeg elsker kompostgjerder. Skriv inn e-postadressen som ble brukt ved innlogging.


Kompostgjerder har fått mange til å lage enkle og rimelige løpegårder eller binger istedet for bur. Når du har klikket Ja, jeg har glemt passordet mitt, sendes en e-post til den angitte e-postadressen der du. Alfabetisk A-Å Alfabetisk Å-A Pris lav-høy Pris høy-lav. Klassisk kompostbinge av grønnfarget plastbelagt stålgitter. Buret har mange bruksområder, som f. De har kompostgjerder på Jula til kr for en pakke med fire gjerder i. Kan brukes til kompostering av hageavfall eller, i utslått stilling, som innhegning for husdyr.


Til dører har vi brukt kompostgjerder , faktisk, som har blitt tilpasset i størrelse med baufil og festet i sidene med metallhullrull. Siden jeg nå sitter med to hannkaniner, måtte jeg ha mer enn en uteløsning. Resultatet ble to kompostpakker fra Biltema til 2kr totalt: Ser ut til at Lune er.


Greenline kompostbeholder  Master kompostbeholder, 3liter koster. Det ligner litt på kunstgress, og finnes i grå og grønn. De får du kjøpt på biltema eller plantasjen , men på biltema koster da bare 1kr.


Kaninen- Din beste venn 3. På Biltema får man slike kompostgjerder rimelig. Ja, nå skal det bygges både gård og bur! Gården skal være 2xm stor og buret skal være 1xm stort.


Der skal Bambi bo sammen med kaninen Sindre som jeg skal få. Siden jeg ikke er like rik som Linda som har råd til å pusse opp huset mitt hver dag eller har råd til dagmamma så trenger jeg andre råd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg