onsdag 23. desember 2015

Mine eresepter

Finn ditt nærmeste apotek på apotek. Vi har nettbutikk på apotek1. Se utvalget vårt, og kjøp direkte. Se våre kampanjer og gode tilbud. Du kan også handle på nett.


E-resept betyr elektronisk resept. Ved å logge deg på Min helse, kan du se dine og dine barns resepter. Viktig informasjon om tjenesten. Denne tjenesten skal legges ned den 15. En ny tjeneste er tatt i bruk på helsenorge.


Merk at du må hente en ny oversikt dersom du gjør et uttak eller dersom legen endrer. Har du en eller flere elektroniske resepter , e-resepter , kan du finne en oversikt over de som er gyldige, hvilke legemiddel og andre varer du og barna. Vi tilbyr hjemlevering av dine medisiner. Tjenesten gir deg som har fått en eller flere e-resepter oversikt over dine aktive. Logg inn for å se dine resepter på helsenorge.


Mine resepter og bestille medisinene dine for. Skal du bestille en resept? På Mine Resepter får du enkelt oversikten over hvilke resepter du har tilgjengelig og du kan raskt og trygt bestille medisinene hjem.


Også Helse-Norges løsninger vil snart være tilgjenglig med vanlig Bankid. Det skriver Direktoratet for e-helse i en. Vil du se dine e-resepter ? Du får tilgang til dine elektroniske resepter når du går inn på siden: Bestill reseptvarer og bruk din BankID. Er du usikker på hva som er forskjellen på blå og hvit resept? Hvorfor får jeg ikke det legemidlet som står på resepten?


Les mer i våre artikler om resepter og. Formålet med e-resept er. Alle dine e-resepter og papirresepter tilgjenglig for deg under menypunktet mine resepter eller ved å klikke på bildet. Les vår Resepter på 1-2-for en rask.


Klikk her for å se data om dette nettstedet. Har du mistet oversikten over din tegneseriesamling? Syv av ti resepter er nå elektroniske.


Metaoppsummering: På Mine sider er det lett å gjøre endringer på alle dine abonnement og tjenester. Det overordnede formålet med portalen er å lage en felles landsomfattende. Jeg har leger -fastlege og en spesialist på min kroniske sykdom.


Spesialiste tar seg normalt kun av min kroniske sykdom og resepter som skal brukes mot kun denne. Pga en feil er det dessverre ikke mulig å bestille resepter for øyeblikket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg