onsdag 26. april 2017

Strikke sokker oppskrift

ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. Vil du strikke sokker eller strømper? Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på sokker og strømper til voksne og barn. Steg for steg med bilder om hvordan man strikker sokker.


Alt er enkelt når man kan det.

Strikket i Sisu eller Perfect. Med over år i strikke - og heklebransjen,. Str den andre sokken likt. Ble så glad da jeg kom over siden din,kjempeflott og forståelig oppskrift ! Men jeg skal strikke et par sokker i størrelse 4. Akkurat som bestemor strikket :) Men nå som jeg skal lære å strikke , så er hun jo ikke med oss lengre, desverre!


Hver dag legger vi ut tips om en oppskrift du kan kjøpe på nett.

Lyst til å strikke sokker til barn? Sokker og strømper (47) Tepper (25) Til barn. Her er en strikkeoppskrift på spiralsokker, som passer spesielt til de minste. Bonus: De faller ikke så fort av små tær.


Gratis oppskrift : Gult på beina - til påske Har du mulighet til å strikke et ekstra par sokker ? Nå får du oppskrift på disse lekre sokkene fra Viking Garn. Som regel pleier jeg å strikke skaftet en del lengre en på disse, men jeg likte denne lengden veldig godt. Kjempefine sokker , så snilt at du deler oppskrift ! Her er strikkeoppskrifter på sokker som du sikkert vil finne nyttige. Videoen her viser hvordan en kan unngå hull i strikketøyet når de forkortede pinnene strikkes.


Last ned oppskrift oppskrift _ sokker (PDF) GARNKVALITETER. Denne oppskriften tilhører ingen katalog. Synes du det er vanskelig å strikke sokker ? Her er løsningen: verdens enkleste sokk - med steg.


Men - jeg har aldri funnet en oppskrift som jeg har vært helt fornøyd med. Er selv temmelig fersk på strikking og etter å ha funnet denne oppskrifta klarte jeg endelig å strikke sokker.

Alt til trening - Fri frakt, fri retur - Sportamore - dagers åpent kjøp. Slik kan du lære å strikke sokker , enkelt og greit. Det er ikke så vanskelig å strikke sokker som du skulle tro.


Disse babysokkene er veldig enkle å strikke og veldig populære hos dagens mødre. Selbuvotter strikket i Sandnes alpakka strømpegarn, det var kjempegodt å strikke med ! Oppskriften finner du i boken Selbuvotten o. Resten av nøstet etter pulsvarmerne i forrige innlegg var nok til et nytt par. Samme garn, samme oppskrift ,. Lage fine stripeoverganger. I pinsehelga har jeg dratt frem et yndig lite par med sokker til mannen, strl - jeg har nemlig bestemt meg for å strikke minst et par med sokker til hvert.


Her er det noe å lære for den avanserte og for nybegynneren. Se videoleksjoner og få oppskrifter og inspirasjon! Endelig en rynkekrem som virker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg