torsdag 6. april 2017

Unbrako biltema

Ingen minimumsordre - Kjøp nå! Hei, Er ganske frustrert etter bomkjøp på ebay. Er ute etter sorte unbrako Mskruer. Unbrako is one of largest high-tensile industrial fastener manufacturers in the worl with operations in India, UK, Australia, Ireland and USA. Garageer en del dyrere enn både biltema og jula, men det er også.


Etter det jeg kunne se så er det umbrako skrue. Er 7mm unbrako , helt sikkert:),. Unbrako er verdens største produsent av skruer med innvendig sekskant.


Hovedproduksjonen ligger i Jenkintown, Pa. Skriv inn e-postadressen som ble brukt ved innlogging. Når du har klikket Ja, jeg har glemt passordet mitt, sendes en e-post til den angitte e-postadressen der du.


Jeg har siden jeg har vært ung alltid tenkt på dette som. Kjøp i Distrelecs store produktkatalog. Rask levering og super service!


Det er antakelig en sånn du trenger: Kanskje Biltema har noe som ligner? Hvis ikke så har jeg den det er bilde av. Det tar kun en kjapp kveldstur til sted vi.


Kanskje litt uklar problemstilling: Eg har ikkje mm unbrako i nokon av mine fem-seks ulike sett. Er du sikker på at det er 1 og ikke 16mm du trenger? Jeg synes å husket at jeg kjøpte en 16mm til et eller annet nav en gang i tiden. Uansett: jeg tror Biltema. Biltema Nordens største varehus for Bil, Bilpleje, Værktøj, Byggeri, Bå Hjem, Cykler og Fritid!


Fortsettelsen ble at jeg fikk kjøpt et par lange unbrako størrelse som jeg faktisk kom til bolten med. UNBRAKO -skruen og verktøyet er faktisk over år gammelt - men dessverre sier ikke historien noe om forhistorien til navnet. Biltema settet i inlegg skulle hatt borer med vensregående skjer, da hadde du med stor sansynlighet fått opp bolten uten.


Vinkelnøkkelsett Ironside tommer deler Unbrako. Ved første øyekast ser hullet ut som om unbrako passer. Biltema , Clas, sykkelsjappa, Jernia, bensinstasjonen. Verktøyspesialisten er en forhandler for Ceta Form. Alle våre produkter har 2–års garanti.


Eli miten harrastelaatuiset eli bilteman avaimet pärjäävät vanhojen hyvien aikojen merkkityökaluille: 1. Erä 6mm W-Germany Stahlwille vs. Hos Harald Nyborg finder du et stort udvalg af unbraco, torx og stiftnøglesæt. Her kan du købe stiftnøglesæt som unbraco nøgler og torx til lave priser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg