tirsdag 11. juli 2017

Strikke sokker nybegynner

Sokker med Blonder til Fest og Gøyale Ankelsokker til Hverdag. Alt til trening - Fri frakt, fri retur - Sportamore - dagers åpent kjøp. Er selv temmelig fersk på strikking og etter å ha funnet denne oppskrifta klarte jeg endelig å strikke sokker. For en nybegynner som meg,.


Så fine sokker du har strikket!

Jeg kan strikke det meste, men sokker det liker jeg ikke å strikke. Jeg trodde jeg kunnes strikke sokker ,. Steg for steg med bilder om hvordan man strikker sokker. Alt er enkelt når man kan det. Her er det noe å lære for den avanserte og for nybegynneren.


Se videoleksjoner og få oppskrifter og inspirasjon! Det beste Sokker utvalget.

Alltid åpent kjøp i dager! Anne Hildrum 32views. Finn de seneste nyhetene inne mote på Gina Tricot. Logg inn for å følge dette. Enkeltmønster nr Sokker til barn og voksne.


Strikket i Sisu eller Perfect. Her viser vi deg blant annet hvordan du kan legge opp, strikke vrange og rette masker, og felle av Velg ytterligere. Dette er en videoguide for deg som har lyst å lære å strikke. Har dere noe tips til hva jeg kan strikke som nybegynner ? Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på sokker og strømper til voksne og barn.


Vil du strikke sokker eller strømper? Og hva er smart å strikke til et kommende baby? Et babyteppe er supert for både en nybegynner og for den garvede. Hvordan strikke hæl på sokker.


Publiseringsdato : Mar.

Jeg begynte å strikke nylig og skal prøve meg å strikke sokker for første gang etter oppskriften din. Syntes det har vært enkelt å følge oppskriften din for en helt grønn nybegynner som meg. Morsom måte å strikke sokker på,.


I januar mens de fleste her hjemme hadde det svært så kaldt, var jeg i solfylte Los Angeles, CA og lærte å strikke sokker med helt perfekt passform. Jeg er helt fersk og har lært meg å strikke ved hjelp av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg