tirsdag 15. august 2017

Isoporskjærer

En skumplastskjærer er et allsidig verktøy for å forme skum, polystyren eller isopor (ikke skumgummi). CNC fres, laser -og isoporskjærer gir oss mulighet til å produsere spennende og unike løsninger. I samarbeid med kunden utarbeider vi reklamemateriell som skiller. Til å varme opp nichrome-kabelen som. Type Styrocut 1electronic.


For skjæring i celleplast opp til 1mm tykkelse bl. Når reguleringsknappen trykkes. Etter å nesten ha skjært av meg et par fingere har jeg kommet til at tapet-kniv ikke er det rette verktøyet å skjære isopor med.


Jeg vet at slikt kan skjæres. Skriv inn e-postadressen som ble brukt ved innlogging. Når du har klikket Ja, jeg har glemt passordet mitt, sendes en e-post til den angitte e-postadressen der du.


TOOLS er Norges ledende leverandør av verktøy, maskiner, personlig verneutstyr og industrielt forbruksmateriell til proffmarkedet. Priser på forbrukerelektronikk. Kjøp billig i nettbutikkene. Finn laveste pris i over 1butikker! Det slo meg at power-supplyet kanskje kan brukes?


Vi lanserer snart Obelisk. En datastyrt isoporskjærer for produksjon av enkle 3D-skilt og logoer. Her finner du bedrifter med tilknytning til Rypefjord samt hvilke bransjer de jobber innenfor.


ISOPORSKJÆRER STYROCUT 180. Easily share your publications and get. Fresen er litt på hold etter at jeg freste feil på en komplisert del rett før ferien. Så nå er det litt Isoporskjærer og litt dreiebenk det dreier seg om. Vi har også utstyr til plastbearbeiding og glassfiberstøping,.


Jacobsen Reklameagentur, Kristiansund. Leverandør til grafisk- og skiltbransjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg