tirsdag 15. august 2017

Kobberrør biltema

Kjøp i Distrelecs store produktkatalog. Rask levering og super service! Finn Beste Pris På Alle Dine Varer. Forkrommet, halvhardt, s-bukket kobberrør. Brukes ved passering av kryssende rør.

Ubehandlet, halvhardt kobberrør som passer til alle typer VVS-installasjoner. Skriv inn e-postadressen som ble brukt ved innlogging. Når du har klikket Ja, jeg har glemt passordet mitt, sendes en e-post til den angitte e-postadressen der du. Har sett fleire her på forumet som har laga seg HERMS-coil av 10mm plastisolert kobberrør frå biltema. Skulle i dag bøye til røret mitt men det gjekk.


En kollega av meg bygget hus for noen år siden, og forhørte seg litt rundt ang kobberrør , bend og slikt, og fikk beskjed fra rørleggeren om å holde seg langt. Hos VVS Komplett finner du alle de mest kjente merkevarene.

Vi har gratis frakt og rask levering! Stikk på biltema , kjøp koblinger som kan skrus. Husk støttehylser i myke kobberrør og plastrør ved bruk av skru-eller presskoblinger! Stål røra er vanskelig å flense viss du har f. Jeg fikk til fine flenser når jeg hadde plass og det var kobberrør ,. Bruges ved passage af krydsende rør. IKKE kjøp slike rørdeler på biltema.


Innlegget ble redigert 25. Eksisterende kobberrør er 15mm kaldt- og varmtvann som jeg tenkte koble meg inn på. Kobbereduksjon mm inv-22mm utv. Hvorfor ikke lage nytt kobberrør hele veien?


Biltema sine er greie nok også fra det jeg har. Rørbøyere får du på biltema , 1. Har brukt biltema sine kobberrør og flenseverktøy flere ganger aldri hatt problemer med det. Har flensa mot stålrørr og brukt de orginale klammerene, aldri vært.

Produktenes lagerbeholdning oppdateres en gang i døgnet. Vi tar forbehold om avvik, spesielt ved lav beholdning. Varm det med en gassbrenner, ja. Fungerer det Husk derimot at det er vondt å ta på røret når det er varmt. Har kjøpt kobbelnikkel rør på biltema ,. Da kan du bruke kon på stålrør og boble på kobberrør.


Dette Gjør vi på bilverksted og det er skuddsikkert. Kapillardeler for kobberrør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg