tirsdag 20. juni 2017

Kestrel poleringsmaskin

Knallbra polerinsmaskin til hjemmebruk. Hjelp med å forstå spesifikasjonene til DAS-PRO. Kestrel Deltalyo DAS-Pro oscillerende. Flere på forumet anbefaler Rupes poleringsmaskin , og grunnen til at de ikke anbefaler DAS-PRO er at den.


Jeg begynte med den og synes den er veldig bra. Det som er litt dumt er pris forskjellen. Fin, enkel og lettbrukt poleringsmaskin for både nybegynnere og erfarne. RUPES 21ES poleringsmaskin - Italiensk kvalitet og design RUPES 21ES setter ny standard i bransjen med det lange utkastet på hele 21mm gjør at man kan korrigere. Ny og lekker dual action poleringsmaskin fra Rupes.


Rupes BigFoot LHR 12E Duetto - Deluxe Edition Kit. Oscillerende poleringsmaskin av høy kvalitet som gir et utmerket resultat. Jeg har brukt Biltemas vinkelslipertype poleringsmaskin noen år nå, men den er verken oscillerende (som gjør at jeg har hjertet i halsen når jeg bruker den) pluss. Har holdt på en stund med roterende poleringsmaskin.


Bruker å polere for hån. G2– jeg havde dog valgt G2pg. Meguiars dual action poleringsmaskin Hei,. Det er poleringsmaskin du må ha. Eg har kun brukt kestrel DAS-pro.


Den er heilt grei, men bråka veldig. Eller skal flex sine vere veldig bra,. Komplett lackskyddspaket för att polera och lackskydda helt hologramfritt.


Lägga på vax eller lackskydd med perfektion. ST Orange Skumrondeller 2st ST Blå Skumrondeller 2st ST Svart Skumrondeller Passar bl. Flex Top Tool M Flex Top Tool M Prorange Pro Tool, Twin Tools, mm.


Det är väl kanske den sistnämnda som det är mest fräs i? Ni får hemskt gärna komma med egna förslag,. Använder i princip bara roterande och kestrelen. Bytte sladden på kestrelen, annars finns det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg