fredag 7. september 2018

Fjærer biltema

Ingen minimumsordre - Kjøp nå! Biltema tar jo selvfølgelig fra ulike fabrikanter, hvor fjærene tas fra vet jeg ikke, men hvis du tar en telefon så sjekker de det sikkert for deg. Det er ivertfall tryggere med kappa fjærer enn den biltema driten. Men jeg ville ikke anbefalt kappa fjærer heller,.


Vi leverer fjærer fra dag til dag. Raske fjærer – det er vi gode på! Vi har en unik stilling som produsent og totalleverandør av fjærer og trådprodukter i Norge. Fjærsortiment som inneholder 2stk. Da tror jeg jeg har funnet ut hvordan dette skal foregå.


Hvordan er erfaringene med fjærene til Biltema ? Det er jo bare en stålspiral, hvor dårlig kan de være? Dersom du mekker på bilen din i garasjen eller har en venn som er mekaniker, så kan det hende du trenger en ny fjær. På Skruvat finner du både. Lesjøfors AS er ledende på fjær. Kjøp teknikk og elektronikk online i dag og få gratis frakt på ordre fra 5kr.


Vi hører jo mye om hvor bra og dårlig biltema er på bildeler. Men her vil jeg at de som har erfaringer med biltemas bilprodukter skal si sin menig. Vi utvikler og produserer tekniske fjærer på fjærfabrikk til kunder innenfor bl. Jeg har vært innom Clas Ohlson og Biltema , men de hadde bare alt for små og svake fjærer.


Dette er en særdeles dårlig løsning. Hvis du synes bilen din er for lav eller høy så kjøp nye fjærer i steden. Så sant du ikke trenger dette for en liten tur. Om fjærene på din trampoline har blitt dårlige kan de byttes ut. Fjærene selges individuelt så du kan bytte ut så mange eller få du trenger.


Fjærer , sjakler, kroker og klemmer. Stor trampoline med polypropenduk, stk. Fotstativ, stolper, fjærer og stige er laget i galvanisert. Kan man bruke vanlig biltema sraylakk,. Det blir fire batterier fra Biltema presset nedi fjærbeina,.


Når det gjelder fjærer ville jeg ikke skiftet dem om det ikke er noe feil med de. Får jo fire biltema fjærer til prisen av en original fra Volvo. Men disse har vel endel å si for fjæringskomforten, så er vel kanskje best med originale da?


Fjær : Spiralfjær, bladfjær, fjærskål, fjærbeinslager Billigdel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg