fredag 13. januar 2017

Nki interiørskolen erfaringer

Kaida skrev: Rapporterer du denne ABen som stadig er etter deg? Gratulerer med arbeidspraksis! Vet ikke helt hvor jeg skal legge dette, men jeg prøver her. Takker på forhånd for tips og delte erfaringer :) Jeg er. Jeg har tidligere tatt et nettstudium i database ved NKI , og det var helt elendig.


Vært kjekt med litt erfaringer fra andre ja.

Fikk en skriftlig avtale med NKI på att dette skulle betales. Noen andre der ute som har hatt lignende erfaringer med NKI. NKI Nettstudier er Nordens ledende aktør innen nettstudier. Gjennomfør grundig kartlegging av evner, interesser og erfaringer.


For å få faglig påfyll og utveksle erfaringer med andre medlemmer som jobber. Vi har de siste årene opplevd sterk vekst på våre markeder, og med over 10. Først og fremst interiørkonsulentstudiet?


Lurer veldig på om det er noe særlig. Jeg tok forkurs for ingeniør via NKI.

Tenkte det ville være fint å ha en lærer jeg kunne kontakte ved behov da jeg ikke hadde hatt matte og fysikk på noen år. Hvilke du valgt den ene skolen fremfor den andre? Lidenskapen kan bli jobben din! I kurset vil du få kompetanse om planløsninger. Noen som har erfaring med NKI -nettstudier her?


Er det verdt pengene sine? Får man god nok utdanning til at man er ønsket i arbeidslivet? NKI er størst på nettstudier i Norge.


Vi tilbyr nettstudier på alle nivåer, innen en rekke fagområder. Vi er størst innen fagskoleutdanning og yrkesfag på vi. Gjennom våre erfaringer og vår kjennskap til markedet kan du spare deg selv for store kostnader og mange arbeidstimer.


Interiørkonsulent NKI Hanne S Dahl. NKI Forlaget er nå en del av Fagbokforlaget. Man må jobbe mye mer, sier nettstudenten Gøril.


SIDE2): Det er både fordeler og ulemper ved å være nettstudent. Tegnekoffert til interiørskolen ved NKI selges. Selve kofferten er ødelagt i bunn, men tett.


Det er registrert relaterte studier til utdanningen INTERIØRSKOLEN - OFFENTLIG MILJØ (kurs). Kurset underviser i planløsninger (inkludert SketchUp),.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg