mandag 15. mai 2017

Bordsirkelsag test

Besøk den nye nettbutikken vår og se hele vårt sortiment her! Se hele sortimentet vårt her! Finn din nærmeste butikk her! Les mer om hva vi kan tilby her! Opprett en bedriftskonto nå!

Søk test av bordsirkelsag. En bordsirkelsag kommer du ikke utenom hvis du skal sage på langs. Men hvilke egenskaper må den ha? Test av Bosch PTSbordsag. Jeg har fått teste en bordsg fra Bosch.


Jeg bruker en del verktøy og har tittet på bordager før, men den gangen vurderte jeg aldri. Jeg er ingen proffbruker (duh!), men liker å kjøpe skikkelig verktøy når. Ryobi har laget en ganske sterk bordsirkelsag.

Den er lett å flytte, og har nøyaktige anlegg. MEN den har også noen irriterende feil. Sjekk priser på bordsirkelsag test. Sammenlign priser i mer enn 3butikker! Kjøp bordsirkelsag test billig i nettbutikkene.


En meget sterk og nøyaktig bordsirkelsag med metallstativ. Stor bordplate med uttrekk. Integrert skyvesleide og høy skjærekapasitet. For deg som sager mye og ofte! Kraftig bordsirkelsag med trinnløst regulerbar helningsvinkel 90°–45° mot venstre, selvinnstillende parallellanlegg og skyvbart.


Kjøpte Bosch bordsirkelsag PTS forrige uke via nett, med henting i lokal butikk. Tydelig feil på termisk vern i motor, hvor henvender jeg meg for reklamasjon? Formstøpt aluminiumsbord for maksimal stabilitet og slitestyrke Robust stativ med gummiføtter Justerbart blad.


Få jobben gjort nøyaktig og sikkert med bordsag fra Bosch, DeWalt og Makita. Bosch PTS T Bordsirkelsag med stativ PTS T fra Bosch består av en kraftig bordsirkelsag og et robust stativ av metall. TEST AV SIRKELSAGER MED BATTERI Så gode er billige sirkelsager på batteri.

Vi testet aktuelle modeller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg