fredag 23. mars 2018

Loddestasjon

Besøk den nye nettbutikken vår og se hele vårt sortiment her! Se hele sortimentet vårt her! Finn din nærmeste butikk her! Les mer om hva vi kan tilby her! Opprett en bedriftskonto nå!


Billig lodding og tilbehør.

Stort utvalg hos Clas Ohlson. ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. Regulerbar temperatur: 1°C til 4°C. V loddepenn, lengde: 1mm. Uttrekkbar rengjøringsplate til loddespissen.


Loddestasjon med digital skjerm som viser innstilt temperatur. Justerbar mellom 1og 4°C (stilles inn via to knapper). Liten og lett penn med innebygd.

Et tydelig LCD-display viser innstilt temperatur og loddespissens temperatur. Elektronikk: Jeg lurer litt angående loddestasjoner, har kun brukt en billig loddebolt fra Clas Ohlson uten termostat. Weller WHS loddestasjon. For avansert hobbylodding. Eksakt temperaturregulering som gjør at den egner seg.


Har benyttet slike tidligere i jobbsituasjon og har stort sett bare positivt å si om dem. Kontinuerlig temperaturregulert loddestasjon. Arbeidstemperaturen bestemmes ved valg av loddespisser.


Superpraktisk analog loddestasjon , men praktisk vriknapp til å innstille temperaturen (Watt) Når du skal lodde forskjellige tykkelser av ledninger og printplater. Kan noen av dere DIY-fanatikere anbefale meg en god loddestasjon ? Jeg vurderer å investere i en loddestasjon. Jeg tror ikke på kombinasjonen av mine nybegynner ferdigheter. Vet det finnes eldre tråder rundt temaet, men de er kansje ikke helt oppdatert ? Lurer på hva som gjelder til rcbruk, småtteri og.


Foto: Brynjulf Blix Vis mer. Jeg tenkte jeg skulle begynne å lage litt DIY komponenter og trenger i den forbindelse litt loddeutstyr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg