fredag 13. april 2018

Coil spikerpistol

Besøk den nye nettbutikken vår og se hele vårt sortiment her! Se hele sortimentet vårt her! Finn din nærmeste butikk her! Les mer om hva vi kan tilby her! Opprett en bedriftskonto nå!


Beste Priser På Spikerpistol.

Bostitch N66C-2-E Coil Spikerpistol. For papirbåndet, 33º, D- hode spiker opptil mm. Kraftfull spikerpistol for proffene, opp til mm spiker, plast- eller trådbåndet ( coil ). Utstyrt med en rekke smarte funksjoner, f. Kraftig spikerpistol med god balanse.


Til generelle arbeidsoppgaver som reisverk, lekter, sløyfer etc. For spikring av stender, panel, sponplater, forskaling reisverk. N66C-2-E spikerpistol er utformet med et tøfft, spenstig hus med et lettere materiale, noe som gjør dette verktøyet ideelt for heldagsbruk.


Paslode IM45CW gasspikerpistol er den første i verden til spikring av pappspiker.

Få jobben gjort raskere, enklere og mer presist med en spikerpistol. Vi har et bredt utvalg fra ulike leverandører. Handle smart - Spar penger. Kjempe Utvalg - God Kvalitet Shop enkelt online her!


Rundmagasinert spikerpistol for profesjonell bruk av 16° konet trådsveiset spiker. Sklisikkert gummibelagt grep. Transparent magasin med enkel mating av spiker. Raskt og treffsikkert med spikerpistol La hammeren få ligge og sats på en spikerpistol i stedet.


Den gjør jobben enklere og raskere, og med mye større presisjon. Sammenlign pris på spikerpistol. Vi hjelper deg å velge blant 1varer. Se laveste pris fra over 3nettbutikker.


I karmskruekofferten har jeg alt jeg trenger – Lett og hendig koffert – Hendig, passe stor og. Jeg skal kjøpe meg en spikerpistol. Har begynt i lære som tømrer, tenker å ha en spikerpistol som jeg skal ha lenge.


Jeg har funnet ut at jeg skal ha en. Solid spikerpistol i magnesium. Slitesterk med gummibelagt håndtak som gir godt grep. Leveres med vernebriller, sekskantnøkler og koffert i hardplast.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg