onsdag 25. april 2018

Våtslipepapir 3000

Våtslipepapir Dimensjon: 230mm x 280mm. Erstatter det tradisjonelle våtslipepapiret. Med tørrsliping har man mye bedre kontroll på resultatet og det går. Tilgjengelighet: På lager.


Spar tid og krefter med våtslipepapir fra Flexipads! Perfekt for spot repair på alle typer lakk. Slipemineraler av silisiumkarbid med et ryggmateriale i A-vekt. Skriv inn e-postadressen som ble brukt ved innlogging. Når du har klikket Ja, jeg har glemt passordet mitt, sendes en e-post til den angitte e-postadressen der du.


For plast, metall og lakkerte flater. For hånd- og maskinslipning. ToppTools - Vi er spesialister på skjære- og gjengeverktøy men har et rikt utvalg av øvrig verktøy får måling og innfesting samt håndverktøy.


Olsen (AEO) er et landsdekkende industrivarehus. Knivsliper med optimale egenskaper - utviklet i samarbeid med Ken Onion. Vi anbefaler enten DMTs Dia-Flat eller våtslipepapir på en plan flate,. Dette aggregatet gir jevnere og bedre strøm enn tradisjonelle aggregater.


Masse forskjellige måter fra fattigmannsvarianter til proffe. Vi leverer den vi har på lager. Her oppe som jeg bor bruker kjøper jeg smergelpapir eller våtslipepapir hos et lokalt bilverkste siden dem må ha fint papir når dem pusser og lakker biler og. Om ikke dette biter får jeg prøve noe fint våtslipepapir eller. Mitt knep er å pusse med våtslipepapir ,. Ok, det jeg gjorde i går var å ta panseret.


Sandpapir er papir der det er en blanding av sand og lim. Vaske over hele bilen på nytt. Lenke til innlegg Del på andre sider. Opprett en konto eller logg inn for å kommentere.


Heldigvis hadde jeg våtslipepapir liggende. Jeg tok hver av sliderne og slipte dem ned med vann og 2våtslipepapir. SERVANTER I Vedums sortiment er det servanter i porselen og støpemarmor.


Ja har ingen aning, men kan tenke meg som klang sier at superfint våtslipepapir og så polering etterpå kanskje kan fungere. Ellers kan du jo gjøre som baronKanon. Roterende vil gi bedre korreksjon(les:ripefjerning) enn DA maskin klarer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg